FESTA SERVIS spol. s r.o.

Komunikační strategie a firemní identita

Předmět: Návrh efektivní komunikační strategie spolu s modernizací stávající vizuální identity.

Výsledek: Byla zpracována komplexní komunikační strategie jejíž součástí byla mimo jiné podrobná situační analýza. Na základě této analýzy jsme byli schopni identifikovat silné a slabé stránky společnosti a rovněž její příležitosti a hrozby. Na základě těchto informací jsme následně navrhli takovou komunikační strategii, jež pro společnost představuje efektivnější způsoby komunikace s vnitřní i vnější veřejností prostřednictvím moderních komunikačních nástrojů a současně k zefektivnění celé řady HR procesů. Součástí návrhu byl rovněž akční plán, který představuje pro společnost jasný časový rámec a postup, jak jednotlivé změny a návrhy implementovat v praxi.

V druhé fázi došlo k modernizaci stávající vizuální identity, zpracování grafického manuálu včetně jednotlivých šablon a layoutů a následného zavedení nového vizuálního stylu do fungování společnosti.

Optimalizace firemních procesů

Předmět: Společnost potřebovala provést optimalizaci jednotlivých složek cenotvorby, sestavit nový rozpočet a kalkulační model.

Výsledek: Byla vypracována analýza a koncepce nového ekonomického řízení, přenastavení stávajícího ekonomického modelu firmy pro vyšší efektivnost výroby. Sestavili jsme ekonomický výhled na další rok pro lepší plánování a celkové zefektivnění tohoto interního procesu.

Event management

Předmět: Komplexní organizační zajištění oslavy výročí 30 let od založení společnosti.

Výsledek: Cílem bylo uspořádat oslavu pro zaměstnance firmy a jejich rodinné příslušníky včetně dětí. Zorganizovali jsme lidovou akci s bohatým doprovodným programem. Na oslavě bylo plno aktivit (nejen sportovních) pro dospělé a děti, dostatek jídla a pití s bohatým doprovodným programem. Celá akce se uskutečnila v srdci Olomouce na tzv. Paloučku u Sklubu.

INSTA CZ s.r.o.

Event management

Předmět: Komplexní organizační zajištění oslavy výročí 30 let od založení společnosti.

Výsledek: Kontrolní den na stavbě je často okamžikem, kterého se stavaři obávají. Tento koncept nicméně spočíval v myšlence oslavit úspěšných 30 let na trhu společnosti, která má za sebou mnoho úspěchů, ale i nelehkých výzev. Akce byla určena zejména pro management firmy a její obchodní partnery, proto jsme se snažili zajistit vysoký standard akce za přijatelnou cenu. Celý program začínal welcome drinkem z láhve šampaňského chlazeného ve lžíci bagru. Hosté se mohli občerstvit bohatým cateringem, jež byl připraven, specialitami z grilu či pochoutkami z místního pivovaru. Nechyběl ani bohatý program. Celá akce se uskutečnila v prostorách místního zámku ve Velké Bystřici.

Webdesign

Předmět: Modernizace stávajících webových stránek a tvorba a nastavení webových stránek pro dceřinou společnost.

Přítomnost na internetu je pro firmy klíčová. Bylo potřeba vytvořit kompletní web, včetně grafiky i textů, který by příchozím uživatelům poskytl potřebné informace o firemních službách.

Výsledek: Na základě konzultací s klientem jsme vytvořili moderní a funkční webové stránky, jež odpovídají současným požadavkům a moderním trendům responzivního webdesignu a copywritingu. Webové stránky používají open source redakční systém, jsou vysoce zabezpečené, tvořeny v souladu s dodržením potřebných standardů, SEO friendly a mnoho dalšího. Jsou tvořeny tak, aby obsahovali všechny důležité parametry pro jejich snadnou správu, funkčnost a bezpečnost.

Zákaznický portál

Předmět: Výroba automatizovaného klientského portálu nasazeného na webových stránkách společnosti, jež celkově usnadní administraci klientských služeb a je dostupný 27/7. Výsledek: Na webu instavoda.cz byl nasazen nový automatizovaný klientský portál v podobě virtuálního asistenta, který výrazně usnadňuje celkovou administraci klientských služeb a odbavování klientských dotazů. Zajišťuje tak mimo jiné efektivní komunikaci s vnější veřejností a šetří náklady spojené s péčí o klienty. Zároveň je tvořen uživatelsky přívětivou formou, aby byl dostupný pro všechny jeho uživatele.

W residence

Marketingová strategie

Předmět: Marketingová strategie zaměřená na vstup nového ubytovacího zařízení na trh a jeho propagaci.

Výsledek: Nejdříve byla provedena důkladná rešerše místního, ale i zahraničního trhu, abychom mohli zpracovat efektivní a konkurenceschopnou koncepci vstupu nového ubytovacího zařízení na trh. Následně jsme zpracovali novou vizuální identitu a postupně navazovali další kroky, které nám pomohli dosáhnout stanoveného cíle (návrh nového webu, video a foto produkce a jejich následná postprodukce atd.)

PROGRESS OK a.s.

Vizuální identita a online marketing

Předmět: Přeměna vizuální prezentace firmy do modernější podoby při zachování její stávající firemní kultury.

Výsledek: Provedli jsme kompletní modernizaci stávající vizuální identity, za předpokladu zachování již zaběhlé firemní kultury. Součástí bylo zpracování grafického manuálu včetně jednotlivých šablon a layoutů a následného zavedení nového vizuálního stylu do fungování společnosti.

HR strategie

Předmět: Zefektivnění sběru zpětné vazby od svých zaměstnanců a náborového procesu.

Výsledek: Na základě konzultací s klientem jsme zpracovali koncept, jak zefektivnit sběr zpětné vazby a přimět tak zaměstnance více komunikovat se svými nadřízenými, hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu k jednotlivým firemním procesům, návykům apod. Zároveň jsme chtěli celý proces zautomatizovat, abychom minimalizovali náklady spojené s administrací celého procesu. Toho jsme docílili zavedením QR kódů rozmístěných po různých částech pracoviště, které odkazovaly na chatbota pro sběr zpětné vazby. Zaměstnanci tak mohou s vedením komunikovat anonymně prostřednictvím tohoto virtuálního asistenta, který zároveň jednotlivé požadavky a poznatky dále zpracovává.

V druhé fázi jsme zpracovali HR náborovou kampaň, jejíž cílem bylo zefektivnit nábor nových zaměstnanců na různé pozice, zejména ty méně atraktivní.

G-CENTRUM Olomouc s.r.o.

PPC kampaň

Předmět: Potřeba podpořit online viditelnost společnosti a jejích služeb.

Výsledek: Na základě konzultací s klientem jsme připravili efektivní PPC kampaň, kterou jsme průběžně optimalizovali, abychom dosáhli požadovaných výsledků. Byla nastavena jak bannerová reklama, tak i reklama ve vyhledávání, která je pro dané účely vysoce efektivní. Podařilo se nám nastavit PPC kampaň s nadprůměrnými výsledky a dlouhodobým dosahem.

Chatbot

Předmět: Automatizace komunikace s pacientkami a usnadnění orientace na webu G-centra Olomouc

Výsledek: Na web klienta byl nasazen virtuální asistent, který celkově zefektivňuje komunikaci s pacientkami a usnadňuje administraci různých dotazů, na které pacientky hledají odpovědi. Účelem virtuálního asistenta na webu bylo rovněž pomoci pacientkám lépe se na webu zorientovat, aby snáze našli informace. V neposlední řadě bylo pak jeho účelem také zefektivnit objednací proces. Celkově se chatbot mezi pacientkami velmi osvědčil a jeho výsledky a interakce se pohybují ve velmi zajímavých číslech.

A mnoho dalších